lördag 23 februari 2013

Grönt är skönt och snyggt till brunt

Godkväll =)
Idag kände jag bara neeejj idag vill jag ha grönt =D Men det blir aldrig lika fina skuggor som min favorit palette som min mamma har tagit tillbaka ='( (För den snart är slut och hpn älskar med den =P ) Ska fota den nästa gång jag är där. Åhh det är så fina skuggor =( Det är en palette från oriflame artonhundra frösihjäl =P men ska kanske googla om den fortfarande finns =P
Men iallafall, får nöja mig med dem jag har =)

Tog 2 bilder när jag bara lagt dit skuggorna, bara för att se sen hur mycket suddning gör =P

Här är Primer Och Skuggorna



4 färger
Vit och 3 nyanser av grön =)

Nu suddar jag bara kannterna och lägger lite ljus precis under brynet, jag la även lite lite svart för att den sista gröna skulle bli mörkare men mellan dem görna har jag bara suddat =)

Och sedan ville jag testa något nytt med min eyeliner, så jag tog min gröna penna som jag använde under ögat och gjorde eyeliner med båge =) men det syntes inte =( så jag skulle fyla i det med lite svart ögonskugga men där råkade vara lite mer på penseln än jag trodde så fick fylla i hela men sen såg det bara bladigt ut så det var bara till att snällt fylla i med flytande Eyeliner =P

Jag vet inte själv om jag gilla det eller inte, det är nog att dem är lite för tjocka bara =)
Men skulle iväg så hant inte att börja om =P
Slängde på lite vit kajal i vatten linjen och på med mascara =)


 



 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar