måndag 10 juni 2013

Helgen

Helgen har varit lite intensiv =P
Därav inte så mycket bloggande.

Har helt enkelt inte haft tiden, och just nu är jag inne i en period då jag inte har orken till någonting, jag tycker till och med att det är tröttigt att ligga i soffan och vila =(

Jag vet inte alls vad jag ska göra för att sno åt mig lite energi, det är jobbigt att vara trött.

Men i helgen passade jag även på att dra på mig en bonna bränna xD så nu är man härligt bränd på bröstkorgen och halva facet xD Armarna har juh faktiskt gått över till lite brunt nu, och ansiktet börjar tona över i brunt.
Ja utom min haka och hals som e vitt xD och glöm inte huden precis under ögonen som nog helt saknar pigment då jag ALDRIG får någon som helst färg där =(

Lite klagande =P
Ni kan få lite bilder från helgen som gick och lite så istället =)

 
Gjorde en god LimeParfait efterätt till familjen när dem var här och grilla =)

Bärnstenshalsband
 Min lilla goding har både fått halsband och rosett =)
Vi provar på Bärnstenshalsband mot fästingar istället för att spruta ner henne med gift =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar