onsdag 19 juni 2013

Shopping

Har hunnit med lite shopping faktiskt =)

2 nya klockor till min samling =D åhh vad jag älskar mina klockor =)

Den röda tillverkars tyvärr inte i vuxen modell, snyft så jag fick nöja mig med barn, har letat efter den jätte länge =( och eftersom det var rea så passade jag på att köpa den turkosa samtidigt =D har fattats blå också tyckte jag =P
(Har 2 till men fick inte va med på bild =P )


klockor


Har även shoppat en ny mascara =D Wiiiieeeeeeeeeee
Har sett att det har kommit lite färg mascaror och kunde juh INTE låta bli såklart =D
Väldigt synd är det att den inte finns i rosa hos varken Isadora eller Maybelline. vet att det finns en för 245kr tror jag det var men det är lite väl saftigt även om den var UNDERBAR!

Så jag fick glatt nöja mig med den Turkosa från Maybelline =D



hahaha jaaaa detta är juh verkligen något för mig =D
ÄLSKAR det =D wiiee den gör mig lycklig xD Helt klart värt pengarna men är lite sugen på att testa den med en vit primer under då mina fransar är väldigt mörka i sig själv =)

Under veckan så kommer det att komma ett inlägg med en sminkning där jag använder den turkosa =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar