onsdag 24 juli 2013

Play Time

Ibland är det roligt att bara leka innan man ska ta av sminket =)

Oftast när jag leker så leker jag med något som jag inte sett eller har en aning om hur det kommer bli, och ibland bara börjar jag måla utan att veta hur det kommer att sluta =)

Mina lek sminkningar brukar aldrig bli lyckade =P men det är juh därför man leker, för att få testa sina ideer =)

Min påfågel ide blev inte alls som jag tänkt mig och blev inte alls bra, men jag tänker dela med mig ändå eftersom det kan ge er inspo till något annat eller så kanske ni lyckas bättre =)

Det andra ögat bara testade jag att göra lite våg liknande saker och jag gillade det =) så det kanske man kommer göra någon gång i framtiden =)



 
 
 


Glitter make up
 
Något ni Gillade? =)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar