lördag 29 september 2012

Åh,gräsligt xD

Godmorgon allihopa =)
Fredag idag, åh va skönt är ledig idag =D

Gjorde om mina naglar igår, kortade dem lite extra och la på krackelering, då jag ska hjälpa min mamma att flytta på måndag och färgen behöver hålla lite extra =)
det är kanon att använda krackelerings nagellack när man behöver att det ska vara lite slit starkt =D

Iallfall så la jag silver under och tänkte att det skulle bli snyggt med guldglitter ovanpå =D
FAIL!
hahah det ser sjabbigt och gammalt ut xD
men har inte tid att göra om det så det får vara så =P
Det vill inte ens riktigt fastna på bild så fult det är men lägger upp dem 2 som blev hyffsade =)

 Med Blixt
Utan Blixt i solljus




Japp och nu ser jag att detta inlägget inte blivit publicerat igår (Fredag som det skulle ) =( Så ni får det nu snabbt innan jag ska iväg =)
Hoppas ni alla har en bra helg och njöt av det fina höstvädret igår =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar