måndag 24 september 2012

Rött e sött, eller?

Tjohoo,
detta inlägget skulle kommit i lördes, men tydligen funkar inte det alls, är det någon som kan berätta för mig hur man gör för att det ska fungera?? =)

Hejsan, idag blir det rött. jag ska på  kräftskiva/Maskerad så då blev det röda naglar =)
Jag älskar denna röda färgen, den är klar och djup och lite sådär julröd, måste hitta ett nytt =)
Märket jag använder är inte sådär jätte bra tycker jag, det torkar, hmm nej det torkar typ inte =P efter ett dygn är det kanske helt torrt =P men iallfall här är bilden!

 
Och såklart så använder jag lack både under och över, det är extra viktigt när det är, gul svart och röd, jag upplever att dem färgerna missfärgar nageln en aning mer än andra färger, Så Baslack nagellack och topp lack And You´re good to gooooo!

Hoppas att ni alla får en trevlig kväll, för det ska jag ha iallfall, och äta massssaaa kräftor =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar