tisdag 18 september 2012

Greeeeeeeeeeen

Hejsan hoppsan
Igårkväll bestämde jag mig för att gå upp lite tidigare så jag skulle hinna med en make idag =) och när jag väl kom upp så var det riktigt grått väder och hade ingen inspo =(
Sååååå, för att bestämma vilken färg så fick det bli den jag hade på linnet och tröjan, snabbt och enkelt =P

så då blev det lite grönt och liten bit av turkost, jag använde ljusgrå som highlighter istället för vit som jag brukar använda och sedan tog jag lite rosa under ögat för att, hmm,,ja.. ja jag bara kände för det =P

Jag testade även att sudda min linje, och jag blev nöjd, mycket lättare om man har bråttom och inte har tid med att den ska vara sådär perfekt rak =)





Men en sak jag fortfarande inte är nöjd med är bilderna, åhh vet inte hur jag ska foto eller hur jag ska få bra ljus =(
då jag är inte är miljonär eller nått så använder jag min mobil till bilderna =P visst en stor fin systemkamera hade vatt nice! men detta får duga =)
då jag gör detta för att jag tycker det är roligt.
så att tilllägga så är jag INTE utbildad/Expert inom detta området med att fixa olika make ups eller med naglar (Önskar jag var) så det måhända att jag använder någon kräm fel eller hur som, jag är självlärd och jag gör på mitt vis =)

Men jag hoppas att mina tips kommer lite till nytta samt mina olika bilder =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar