torsdag 18 april 2013

3x3x3

Måndagens Make Up Var såhär =)

3 Skuggor
3Penslar
3Pennor
 =) =) =)

 (Obs,den lila mua ser mer ut såhär)




En liten pensel som jag har till det vita,
en applikator pensel och en suddpensel =)






 
En vit kajal,En Grön,En Turkos
 

Pennorna har jag använt på det viset att jag målade fransraden med grön och lät lite komma i vatten linjen, den målade jag sedan med vitt så det blev lite mintgrön. Under den gröna målade jag lite turkost =)
 
 

 

Och dagen till ära blev det kavaj då jag tycker att det passar på möte på märklarfirman =D
Vi fick äntligen alla papper och nycklarna till vårt hus =D Wohoo =D Sådärför har jag tyvärr lite fullt upp nu denna veckan då allt måste packas då jag underskattat tiden =P Men jag gör så gott jag kan =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar