fredag 19 april 2013

LackLackLack

Då har jag införskaffat min 3 nya vår och sommar lack =D
Hade ingen plan på dem men dem lös juh så fint i mina ögon =D hahah
Tänkte bara ta 2 stycken men så blev det juh samma pris om man tog 3 så då kunde jag lika gärna göra det =P

Har aldrig sett märket förut och om man googlar det så kommer det inte alls upp mycket, hittar inte ens dem färgerna jag köpt =/ Lacken kosta 25 kr st och kvaliten har jag ingen aning om då jag inte hunnit testa dem =)

Dem är väldigt skarpa i färgerna och med alla möjliga bilder jag tagit har jag inte lyckats få fram riktigt rätt.
Den lägst ut till vänster är väldigt neon orange =)

Märket är Sensinity.från vänster till höger
Limon 44,Té verde 45, Rosas47.


En mobilbild kommer senare där den orangea är mer som den är  =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar