torsdag 17 januari 2013

Kaki/Brun

Godmorgon.
Jag är INGEN morgon människa, hade det gått så hade jag sovit till 12 varje dag, så därför är det inte ofta det blir så jätte avancerade sminkningar på morgonen, det ska gå så snabbt som möjligt och sminkar mig inte varje dag om jag bara ska till jobbet. ska jag äreende efter så brukar jag sminka mig =P.
Ibland tar jag inte ens primer utan bara tar lite ögonskuggor och kanske lite mascara =)

Idag blev det en kaki färgade glittrig skuggan i ögon vrån med en brun sotning =) På med ett lager mascara på övre fransarna och pytte på dem undre sedan färdig till att gå till jobbet =)

Just nu är jag i en period där jag inte alltid sminkar underfransarna, det känns rätt skönt faktiskt och varför jag skippar det mellan åt har jag ingen aning om =)

                                          






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar