söndag 27 januari 2013

NailArt Sunday

Godmorgon godmorgon idag är en bra dag =)
Idag är det även NailArt sunday hos Lelack =)
Inget tema idag utan idag är det valfritt =)

Så idag passar jag på att visa upp mina naglar som jag fixat nu =)
Lite klister märke på franskt =)
Fast nu när jag sitter och skriver detta kommer jag på att det kanske inte räknas som bidrag?
hmm, Fransk manikyr + klistermärke är juh inte 2 lack =/ =(
Men jaha jaja jag visar er det ändå =P
Osså får lela bestämma om jag får vara med eller inte =P

När jag har franskmanikyr med vitt så tycker jag det känns så himla lite, jag skulle nog inte kunna ha bara det utan något annat hah =P
Och jag har svårt för att bara ha ex klistermärke på bara tumme och ringfinger, (Därav att jag har på alla)
Det känns så lite =P
Jag gillar när saker syns =D

Är glad att jag äntligen kan använda dessa märkena iallfall =D
Köpte dem för ca 1 år sedan och skulle sätta på mina naglar (Dem var ej byggda då)
men det visade sig att dem var så hårda så dem stannade lixom inte kvar på nageln =(

Men nu har jag byggt in dem i gelen så nu sitter dem där =D Wiiiieeee..




Ha en trevlig söndag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar