söndag 13 januari 2013

NailArtSunday

Godmorgon =)
Idag är det NailArtSunday hos Lelack
Det är valfri nailart idag =)

Jag var ivrig med att testa mitt glow in the dark så jag tjuvstartade och slänge med det i en nailart =P
Passade även på att testa mitt nya Baby blue från isadora =)

I (Hjärta) My Man !
Det var lite svårt att få plats med ordet Man men men =P hihihi jag ÄLSKAR saker som lyser i mörkret xD Blir rent barnslig, så när jag hittade detta nagellacket i London var jag juh bara tvungen att köpa det =P
När man inte har det i mörker så syns inte texten alls så mycket som på fotona =) så man skulle kunna tro att det bara är ett blått lack fast med lite bulor i =P ordet fick bli bulor fast det inte var det ordet jag sökte men kommer verkligen inte på det =P







                                  I

                              (Hjärta)

                            MY

                                               MAN

                                   !

            I <3 MY MAN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar