måndag 5 november 2012

E.L.F Recension Royal Purple

Tjolahopp,
japp det blev så att jag lackade om mina naglar igår,Notera 2 timmar innan jag gick och la mig.
Lackade 2 lager med E.L.F. Royal Purple som jag köpte när jag beställde hem från E.L.F. Min beställning ser ni i DETTA inlägget.
Ja...Formulan på lacket gillar jag verkligen, lätt att arbeta med och blir ingen "kant" vid nagelbanden som det kan bli när man lackar mer än ett lager. Med 2 lager så täcker det jätte fint och jag gillar verkligen denna färgen, den är riktgigt fin, lade inget topplack, men skiner väldigt fint ändå!
Den ser nästan lite metalisk ut tycker jag =)
So far so goooood!
MEN
Torktiden! åhh ja, det torkar VÄLDIGT sakta och nu ikväll en dag senare är det fortfarande lite så segt,man kan trycka lite lätt på det med en nagel så blir det märke.
Iallfall, jag gjorde inget spec efter att jag lackat titta på tv och lite så, man är juh rädd om naglarna när dem e nylackade eller hur =D

Såhär såg dem ut idag på morgonen!!




Massa sovmärken och hack!
Jag använde ändå spray så att det skulle torka bättre!

Så allt detta slutar såhär -
Färg - Awesome
Slutfinish - Dåligt
Jag rekomenderar verkligen inte detta lacket, är det fler som tycker så om det? har jag kanske fått en dålig flaska?
Eller är lacket vad det är - Ett buget lack?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar