torsdag 22 november 2012

Helluu

Godkväll, åhhh nu blir jag sådär irriterad, mina inlägg har inte publicerats =(  hade juh gjort upp färdig till er eftersom jag visste att jag inte skulle ha tid nu i veckan =(


Men nu kan ni juh få det ena då iallfall, och hoppas att ni är förlåtande =)
Kan det ha att göra med att det står att min tid på schemalägg alltså den tidszon står det Greenwitchtid? =/ skumt har jag tyckt att det var iallfall =/ men här kommer ett =)

Godmorgon godmorgon =)
Då har jag äntligen varit och fixat mina naglar =D hant juh knasa 3 av dem =( men vi gjorde inget speciellt på dem eftersom vi bestämde att jag skulle ha lite nagellack tills nästa då jag kommer göra något juligt =)

Så målade dem helt svarta, Åhhhh jag älskar svarta naglar =D och speciellt nu, långa och stora =D
Men jag tänkte att jag skulle göra en gradient, kanske en sådan som jag har gjort innan.
(Hittar inte bilden just nu)
men den var med svarta naglar och lila, blå.
Men sen funderar jag på att göra den helt i blått =) har juh faktiskt jätte många olika fina blå. det blir det nog =)

Ha det så bra sålänge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar