torsdag 1 november 2012

Halloween Nagel nr 2

Godmorgon!
Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag skulle göra en annan målning på mina naglar nu till Halloween, det har jag fixat nu, inte jätte nöjd men övning ger färdighet =)
Då jag gillade det krackelerad så mycket så tog jag bara bort på vissa där jag målade dit annat =)
Vänster hand är målat såhär -
(Och ja jag har färg överallt xD)
 Ett spindel nät på långfingret
Och ett nät med spindel på tummen =)
(Har ej använt nagellacket på bilden, mitt är färgad gele =)

Och när jag kom till höger hand så kom jag på lite roligare ideer, så TYPISKT! det fick bli halv danna bilder tyvärr, eftersom jag är höger hänt och skulle måla med vänster =P hahahah men jag gjorde så gott jag kunde =P
Här är höger hand -
 En svart katt på tummen
Och ett spökslott på långfinget.
 
(Jag ÄLSKAR Halloween)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar