onsdag 31 oktober 2012

Åter igen

Återigen en turkos, fast denna gång med lite grönt, jag gillar verkligen den färgen, mina ögon blir så ljusbruna och snälla och jag ser nästan alltid lite piggare ut med den färgen =)

 Vitt längst in, som jag tonat ut i 2 olika gröna och längst ut har jag suddat in en turkos och pytte lite blå i kanten, jag har även denna gång lagt lite vitt under brynet och skuggat ihopa. finast är om man inte har några "skarpa" linjer mellan färgerna =)
Jag lade en svart eyeliner och på med mascara =)
Även denna gång använde jag min blåa penna. Denna pennan är verkligen prisvärd,(Kommer ej ihåg vad den kosta men var inte dyr)den kommer från Gina Tricots smink sortiment, tråkigt nog finns inte det här den Gina butik som finns i stan utan bara i malmö =( Hade velat testa fler färger därifrån!

 
 
Bring It On Babes, Vilken är er Favorit färg att sminka er med?? =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar