onsdag 17 oktober 2012

E.L.F Paket!!

Wohoo sa innan att mitt paket kommit, och nu har jag äntligen hämtat ut det och packat upp och glott en massa =)
Har bara hunnit testa en grej och det var lock and seal, fast testade det på handen =P för jag var juh sååå nyfiken, så nu måste jag ha fatt i massa olika glitter! (Lånade lite av mor min för att testa =) )
10 saker som ska få flytta ner i min sminkbox, och ska försöka ha testat allt innan veckan är slut =)
 
Detta var i mitt paket



 
Åhh, Varför är den snurrad =( Tydligen kan jag inte vända den iheller fast den ligger på rätt håll på datorn =/
Iallfall, åter till saken =P
  • 2St Nagellack - Plum och Royal Purple (Ska försöka hinna lacka naglarna med ett av dessa imorgon =)
  • 1 kit Make up Lock and Seal (Kan ej testa förens jag har glitter )
  • 1 st Daily brush cleaner
  • 2 st Waterproof Eyeliner Midnight och Purple
  • 1 st Vanlig penna Grassy green har jag för mig den hette.
  • 1 st Pärlemo färgad Eyelid Primer
  • 1 st Liquid eyeliner Silver
  • 1 st Nagelfil med 4 olika sidor
 
Uppe - Plum och Nere - Royal Purple


Pennorna =) Är nyfiken på dem, testade dem snabbt på handen men får testa på ögat =)

Kommer att testa dessa saker och sedan kommer jag skriva exakt vad jag tyckte om dem =) Det är första gången jag beställer från E.L.F och första gången jag ens använder en produkt därifrån.







Har någon av er läsare smink därifrån? Och vad tycker ni?

 
 

 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar