måndag 15 oktober 2012

Aprikos

Japp, då det är 3:e gången jag skriver detta inlägget så blir det lite kortare än det första försöket =(
Fungerar juh ej att blogga genom appen =/ så jag hade det jobbet att göra det i mini förmat genom webben på min lilla mobil, ville juh uppdatera er =D
MEN det gick juh inte att lägga till bilder =/ och så råkade jag trycka på en av knapparna så var allt försvunnet =( så testade en gång till fast på ett annat sett men det funkade inte heller =(


Men man ska juh kunna skicka ett mms eller sms så ska det hamna på bloggen men (Jag) fattar verkligen INTE hur man gör och min kompis skulle hjälpa mig men det funkade juh inte!
Är "lite" irriterad på det då det hade vatt så himla bra med mobil blogg ='( SNYFT

Så nu har jag lagt in bilden på datorn och satt mig vid den och ska skriva igen, så nu kör vi!

Idag blev det till att testa ett nagellack som jag fick med i en tidning som jag köpte.
Ser aprikost ut i flaskan och så blev det även på naglarna.
jag gillade inte det i flaskan och inte på naglarna iheller =P Usch de e nog ingen färg för mig xD
3 lager fick jag lägga för att det skulle täcka, torka = ja det torkade väl hyffsat snabbt men efter en dag på jobbet så är där massor av repor och hack i det, men gratis e gratis och det visar detta lacket verkligen upp =P

Var juh inget direkt ljus idag så blev inget foto i dagsljus men blir en bild utan blixt och en med =)

 
Färgen är någonstans mellan dessa 2 =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar