söndag 21 oktober 2012

Helllu

Hellu, jappp idag var det egentligen dags för NailArt söndag och temat var tv-spel, tyckte de lät riktigt roligt när lelack bestämde det, tänkte måla CrashBandicoot, MEN, jag har varit på dop hela dagen och tiden har inte riktigt räckt till, är riktigt trött och jobb väntar imorgon, så jag får snällt hoppa över denna gången =(
Men ska iallfall gå in och kolla på de andras bidrag ochse vad dem har hittat på för kul

Och imorgon ska jag få mina naglar bygga igen =D så glad för det, för är riktigt trött på att vissa naglar ska skiva sig hela tiden och när tummen väl växt en bit så blir det en spricka längst in vid skinnet i samma sida hela tiden vilket slutar med att jag fasnar och nageln trillar av =(

Så happy happy =)

Hörs och ses imorgon istället =)

2 kommentarer:

  1. Nej nu blev jag besviken. Efter Tetris så är det Crash som tillhör favoriten, hade varit så kul att se din tolkning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ahh visst är det spelet roligt =D
      Kanske kan få till det någon annan gång =)

      Radera