onsdag 24 oktober 2012

500

Japp får slänga in ett snabbt inlägg så att ni vet att jag lever, denna veckan är det dock mycket så hinner inte riktigt lägga över bilde på datorn och så, och mobilbilderna blev av någon andledning rutiga och man kunde inte trycka upp dem i större =/ =(
men iallfall, jag har fått mina naglar byggda igen =D wiiiieee, blev lite långa men inget jag märker av direkt xD
 är meningen att jag ska hinna lägga upp en bild på dem så att ni kan få se såklart, men har mycket med hemmet denna veckan och måste lösa min träning på något sett, Började träna fitnessbox vilket var riktigt roligt men nu har den lagt ner den kursen så måste bli medlempå gymmet igen, har en del med jobb att göra, så ja privat livet kräver lite tid, och då detta är mina hobby som jag gö på fritiden så skriver jag ett inlägg så fort jag kan.


Skulle juh länka till min 500 sidvisning, men har ej fått längen så det blir då ingen =)

Nästa är på 1000 - Ta en print av skärmen, och maila så lägger jag upp bilden med din länk =D

vill även bara lägga in denna länken där ni kan tävla om en OPI Skyfall mini Giveaway!
Detta hittar ni HÄR!


Hoppas ni har en bra vecka =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar