fredag 19 oktober 2012

Ress 2 . E.L.F Plum

Japp japp då har jag även lackat mina klor med nagellacket Plum, jag var jätte spänd på färgen och hur det skulle vara så, såhär blev det.

Jag fick måla med 2 lager för att det skulle täcka, och ska måla ett 3:e idag var det tänkt men har ej haft tid =P för att se om det blir någon skillnad,

Jag blev besviken =( Det ser brunrött ut, jag ville verkliegn ha den där plommon färgen som den är i burken men istället är den mörk röd och brunröd, hoppas att det blir bättre i solljus, får väl vänta och se..
Försökte ta bilder men färgen blir inte riktigt rättvis, det är svårt att få fram rätt.

     
Med blixt så blir det den där plommon lila som jag hoppats på.

 
Utan blixt så blir det den där (konstiga) röda

Torktid - hyffsat fort, fuskade och använde LCN spray men när jag skulle lägga mig så var det fortfarande lite sådär att hade jag stött emot något hårt så hade det blivit ett hack.

Efter att ha sovit med det är det fortfarande helt okej så jag är nöjd med själva lacket, i solen idag (som jag ej han ta bild ) var det faktiskt den dära plommon lila som jag ville, så då kanske det är min lampa här hemma som gör det så, får se imorgon när jag ska bort om det är likadant då =)


Men iallfall så är lacket Godkänt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar