tisdag 16 oktober 2012

Just a saturday

Godmorgon världen!
Tänkte bara lägga in ett litet in lägg på hur jag såg ut i lördes =) Gjorde en väldigt enkel sminkning och hade på mig min nya klänning =)


Primer under såklart, men annars var det bara en helt vanlig kaki färgad ögonskugga med glans i =) Ibland kan det vara skönt och bara slänga på en dov enfärgad, då brukar det bli denna =) På bilden blir den lite guldig men i vanligt ljus är den lite mer gråaktig =)
Till det var det mascara =)


 En zebra klänning =)
Fynd på hm.

ÄLSKAR REA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag hinner jag nog inte med fler inlägg, ska iväg till min mamma direkt efter jobb och även hämta en sak till min hund, måste nog fota det och visa er =P Hur sött som helst!
Ha det så bra !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar