torsdag 20 december 2012

Älskade färg

Goddag goddag!
Tänkte visa sminkingen som fick äran att vara på mina ögonlock igår =)

Jag älskar dessa färgerna, dem får bruna ögon till att bli ännu brunare och fina, så för alla brun ögda personer, dessa färger är att rekomendera =D


 
 Den blev en sminkning från grönt till blått =) Det ser väldigt turkost ut men använde bara en lite mörkare blå precis i slutet, min mamma tyckte att det såg ut som en påfågel när vardagsljuset kom på =)
Det blev 5 skuggor från ljus grön till mörkare grön till mörkare grön till ljus blå till mörkblå =)
Alldra längst in tog jag lite skimmrig mörkare grön och la lixom lite runt ögat så lite kom under också.
sedan under och i vatten linjen så använde jag min turkosa penna från Gina T =)
En svart eyeliner för jag tycker att det passar och skulle egentligen testa ett par av mina ny, men när dem kom på så var det pytte för långa så dem satt obekekvämt så de va bara snabbt av med dem och på med mascara så jag inte hade tidern att klippa till eller sådant =)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar