torsdag 27 december 2012

LipTattoo

Lip tattoo är jätte roligt =D
Man kan få roliga mönster på sina läppar som vara hela kvällen =D
Ett alternativ till om man vill ha glittriga läppar till nyår tex. det kladdar inte överallt, du får det inte i håret, och det stannar på plats =D
Jag har MÅNGA lip stickers, i tråkiga sverige kan man juh inte rikitgt använda dem till höger och vänster =P Men vissa tillfällen iallfall =D

Dessa har jag i glitter, kommer ni ihåg att jag gjorde ett inlägg när jag duttade rött glitter på läppstiftet, sätt på en tattoo istället!

Jag har dock ingen röd glittrig =(
Har bara guld, silver, cerise och ljusrosa =)
Men sedan har jag massa andra med andra mönster, jag funderar på om jag ska ha den silviga till nyår =D
Det finns även dem som ser lite mer ut som diamanter =)


Vill man inte ha glitter kan man juh alltid ha djur print ;)


Den ena är en jätte dålig bild men då ser ni hur det ser ut iallfall =) det är när jag hade det på mig, knallrosa med fiskbensnät mönster =) (Eftersom det var första gången så råkade jag klippa lite för mycket =P men det ser man bara på nära häll =))





Är det någon av er som har testat det? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar