söndag 24 mars 2013

Änn är jag inte död/Privat inlägg

Än är jag inte död även om det skulle verka så då det har varit väldigt tyst här =P
Och idag blir det ett inte så sminkrelaterat inlägg, så välj själv om du vill fortsätta att läsa =)

Men jag har verkligen inte haft tid =P
Jag hade kalas igår och då alla förberedelser skulle göras av mig själv så har all tid och ork gått till det. I fredes stod jag och bakade hela dagen, från 9 på morgonen och kunde äntligen koppla av 10 på kvällen. och dagen innan det fick de vara städningen och den biten.

Idag var jag iväg på hundutställning, jag ställde inte ut min egen men jag var där och tittade, där var juh 1 eller 2 man ville stoppa i fickan och springa =P

Men jag har 2 sminkningar som kommer komma upp i veckan iallfall =)
Har inte ens hunnit göra Nailart till idag =(



Lite Maränger


After Eight (Tårta)


Fragilités Bakelser Och VaniljHjärta (Ej bakat after eight bitarna =P )

Fina Paket =D
Bror hjälpte mig att äntligen sätta på lite nitar på mina skor =D
Mamma har gjort ett ljussett till mig (Helt enligt min stil =D )
Fick lite spray till mina borstar så det ska jag testa i veckan =)
Och idag fick jag en ny cykel av min sambo =D (Då min förra blev stulen för 2 veckor sedan :@ )
 
 
Hade ett jätte mysigt kalas då det bara var familjen =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar