söndag 3 mars 2013

NailArt Sunday

Dagens Nailart Tema hos  Lelack är Gradient =)
Jag tycker att Gredients är himla fint om man får till det =) Det är inte så svårt och man kan ha massa kombinationer =D
 
Så för att inte göra en helt vanlig denna söndag, med början från tippens slut in mot nagelbädden från mörk till ljusare så valde jag bara 2 enkla färger =) 2 nyanser av lila =) Dem var väldigt glansiga och svårt att fånga på bild men man skiftningen på vissa bilder iallfall =) Och glömde underlack så det mörka lila fastnade juh i nagelbanden men snart så kommer jag ha en lösning på det =P ska bara hitta ett ställe där jag kan köpa det först =)
 
 Och istället för att svampa på i olika omgångar så målade jag båda färgerna på svampen och stämplade på,  just för att testa och sen för att få en lite ojämnare yta =)










 
 

 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Hej! Hittade in till dig nu tack vare att du kommenterade hos mig, kul!
    Tycker din gradient blev läcker och lila är ju bara så snyggt! :-)

    SvaraRadera