tisdag 5 mars 2013

Meet My Colour

En sminkning från förra veckan =)
Den går så himla fort att göra och den blir till 99% alltid bra =)

Jag använde en benvit skugga som har fint glitter i sig och sotar med vanlig matt svart.
Men den vita är så himla lätt att sudda ihopa med färger och även kanterna och jag tycker inte alls det gör något att det blir så att den svarta får lite av glittret i sig för det blir ändå det mörka mot det ljusa =) Detta är en av mina favoriter just för att den är så enkel och går så himla snabbt =)
Detta var en av mina första sotningar och sminkningar som jag gjorde och använde där jag använde mer än 1 färg, så den har hängt med länge =P

Men för att piffa till den lite ibland så lägger jag till färger under ögat och idag blev det Oliv grön kajal på vatten linjen och mascara till det =)





 
 
 
 
 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar