lördag 9 mars 2013

TröstShopping

Gomiddag.
Idag skulle jag ner till stan för att hämta ut recept och då passade jag på att gå en runda, hade en jakt efter lite oliv tonade ögonskuggor då jag saknar dem jag hade. En ljus och en mörk behövs  =)
Det är nog inte riktigt säsong för det nu utan det är väl lite mer på hösten men jag
Hittade vad jag skulle =D Och lite var på rea.
Så nu kan jag sminka med grönt men fyndade även 2 blå =)

Det Blev Viva La Divas 5 baked eyeshadows palett med namnet confetti.
Här var det den blå som lockade väldigt mycket och på köpet fick man en ljus oliv tonad färg så den blev det juh =)

Confetti


Dem andra 2 skuggorna kommer från Lumene och det hittade jag i rea korgen, så den gröna ögonskuggan skulle kostat 110 kr men jag köpte den för 29, PERFEKT och ännu mer PERFEKT var det när jag testade den =D Wohoo så fin den va =D


Lumene - Birch Buds



Oliv grön, skimmergrön skogsgrön

Skimmerblå, havsblå
 Men fick även med mig en blå från Lumene, med namnet Archipelago




                        Jätte härligt skimmer i skuggorna
Swatches på hand och Ögonlock kommer i senare inlägg =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar