lördag 9 mars 2013

Ress Nivea Q10

För ett tag sen så skrev jag om vilken nivea kräm jag änvände mot torrhet i ansiktet I DETTA inlägget.
Där nämner jag även att jag har köpt en ny kräm som jag skulle testa =)
Och det har jag gjort nu.
Det är Nivea Visage Q10 Anti-Wrinkle Eye Care.
Jag änvänder den INTE mot rynkor =P Men i utkanten av mitt ögonlock kan jag bli väldigt torr och precis inne vid näsroten och vid ögonen ska man juh helst inte använda vanliga ansiktskrämer. Och när jag använde min Eye Primer till mina skuggor så syntes det torra ännu mer och jag fick nog =P Gick till affären och berätta mitt problem, hon föreslog denna typ av kräm (Olika märke) valde nivera eftersom jag har nivea i resten av facet =P
Och den funkar super bra tycker jag =D Använder den inte varje dag utan lite då och då och speciellt när jag ska göra en lite finare sminkning, och ser jag att jag är lite torr tar jag bara lite då så funkar det direkt =)
 
Så jag är HEL nöjd med denna och kan rekomendera den om ni har samma problem =)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar