söndag 10 mars 2013

Nailart Sunday

Då var det söndag igen och Nailart Sunday hos lelack igen =)
Veckans tema är valfritt =)
Tidigare i veckan när solen sken och det var riktigt vår väder så dök iden upp (I mammas Huvud) och jag tyckte att den kändes väldigt passande, MEN idag när jag gjorde den och det är dags att visa upp känns det inte lika passande =( Vaknade upp till storm (IGEN) men nu hade det kommit också =/ Så lite vår känslor på naglarna får stå emot det fula vädret!

Vänster hand med rosorna var min ide, ville testa att måla rosor och då passa det till mitt vår tema, höger han (Som inte alls va lätt att göra allt det på då jag är höger hänt) var mammas ide =)

Nu kör vi =)

Vänster hand med rosor är där inte direkt någon närbild på för det är en nailart som man inte ska studera på nära håll utan som blir bäst med lite avstånd =)
Rosorna är målade med endast nagelack.


 
Höger hand, min lilla vår dag. (Lillfingret räknas inte till min nailart längre då jag slant med HELA handen när jag skulle öppna min corrector penn så gröset på ringfingret och lillfingret blev lite snett och om möblerat xD )
 
Denna handen var den bästa/Roligast jag gjort (Enligt min sambo) han blev glad när han såg den xD

 

2 kommentarer:

  1. Hihi vilken skojjig idé, inte så praktisk dock misstänker jag. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha tack =P haha nej verkligen inte =P fast gräset satt faktiskt bättre än jag trodde då jag dränkte det i klar lack =P

      Radera