söndag 31 mars 2013

NailArt sunday Påsk!

Japp, då är det söndag igen och dags för Nailart Sunday Hos LeLack =)
Veckans Tema är juh självklart påsk =)
Jag är väl inget jätte Fan av påsken då det är mycket gult och det är en färg som jag inte riktigt gillar =P Men jag gillar att måla ägg =P

Först var tanken att inte alls vara med denna söndagen heller då mina naglar är kaos sen försöket med kaviar manikyr i gelen =( men sen täkte jag jaja, ni får bortse från det =P
Jag ville inte göra någon traditionell kyckling så då målade jag naglarna i påskens färger istället =)
Men påvägen så ville jag testa min nya "konad" platta och dess mönster så då kom iden på att mina naglar skulle vara ägg istället =D =D
Jag målar aldrig mina ägg likadana och så skulle inte ngalarna vara i heller.
Jag tänkte vara så smart så att jag målade till lite snöre som om dem skulle hänga men som ni ser så blev det inte sådär bra som i tanken =P så det gav jag upp halvvägs och nöjde mig med mina mönstrade ägg =D
Och då mönstret på plattan endast var 1x1 cm så måste jag öva på mönster passning då det tråkigt nog tar 3-4 omgångar stämlar till tummen för att täcka. =(








6 kommentarer: