måndag 4 mars 2013

Lite Nytt =)

Har fått handlat hem 2 nya saker =)
En Kauki Borste till mitt mineral puder
Har använt min Rouge borste till det innan så lite skönt att ha en till bara det =)
Ett nytt lim till fransarna, då mitt lukta gamlat och inte riktigt blev så genomskinligt som det ska bli =)
Och Mitt nya mineral puder =D
Men ååhhhh så arg jag var när jag köpte det!!

Jag har redan varit i den affären innan för att kolla om dem hade det jag sökte. eftersom mitt jag hade hemma hade mycket skimmer i sig.
så för det första så ville hon i affären inte riktigt lägga tid på att hjälpa mig eller någonting men så iallfall så fråga hon om jag hitta vad jag ville så svarade jag nej, alla är så himla skimmriga och det vill jag inte ha. då hon svara nej dem är juh så allihopa. och jag går där ifrån.

Fått reda på nu lite senare att det visst finns, fast i en matt verision så jag går tillbaka och vet exakt vad det heter den sorten jag ska ha. Nej men wiiippppsss dem hade juh den! Varför står hon då och säger att nej alla är skimmriga, varför svarade hon då inte tex. men har du sett att det finns en matt version också eller något dylikt. Åhh så arg jag var.

Men nu har jag iallfall fått tag på rätt =D Eller ja jag hoppas det då jag inte testat det inu =P men står precis som min gamla så ska använda upp den först. men detta är ett mineral puder som verkligen är värt perngarna. Tycker jag iallfall =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar